Job 30 van 35


Report this listing

Solliciteren



Trajectbegeleider - motiverende coach | Oost-Limburg | vast


Functie

Trajectbegeleider / motiverende coach gezocht voor de regio Oost-Limburg.
Ben jij iemand met een warm hart, empathisch en resultaatgedreven?
Haal jij energie uit het helpen van werkzoekende te leiden naar hun meest passende job?
Lees dan zeker deze jobopportuniteit als trajectbegeleider /coach.

Jouw verantwoordelijkheden:
Als Trajectbegeleider / Coach begeleid je werkzoekenden intensief bij hun zoektocht naar gepast werk.
Je taken omvatten onder andere:
  • Individuele gesprekken om doelstellingen en afspraken af te stemmen.
  • Het verzorgen van collectieve workshops om sollicitatievaardigheden en arbeidsattitudes te versterken.
  • Ondersteuning bieden bij loopbaankeuzes en het wegnemen van belemmeringen.
  • Adviseren op maat rond jobkanalen en CV-tips.
  • Samenwerken in een ruim team en gebruikmaken van ondersteuning en groeikansen.

    Je werkt voltijds in een 39u werkweek met glijwerktijden.
    1 dagen thuiswerk behoort tot de mogeijkheden.
    Je bent bereid om je te verplaatsen naar kantoren in de regio Oost-Limburg om jouw klanten te ontmoeten.

Jouw profiel

  • Een Bacheloropleidingsniveau genoten
  • Een proactieve en assertieve attitude met oog voor de persoon.
  • Een passie voor team- en klantgedrevenheid.
  • Flexibiliteit, initiatief en goede communicatieve vaardigheden.
  • Sterke organisatorische en administratieve vaardigheden.
  • De bereidheid tot zelfreflectie en ontwikkeling.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Je krijgt onmiddellijk een vast contract aangeboden.
  • Je komt terecht in een hecht team waarin jouw individuele sterktes zoals empathie, flexibiliteit, zelfstandigheid en communicatie worden gewaardeerd.
  • Een toffe werksfeer, ruimte voor persoonlijke inbreng en volop opleidings- en groeimogelijkheden.
  • Marktconform loon volgens pc 200 (tussen 2200 - 3200 euro).
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, gsm-abonnement, groepsverzekering en een cafetariaplan met diverse keuzemogelijkheden.
  • Mogelijkheid tot voltijds of 4/5e werken.
  • Werken met glijtijden en beperkt thuiswerk.
  • 6 ADV-dagen op te nemen tussen kerst en nieuwjaar.
    Let op: Deze vacature is voor de regio Oost-Limburg. Je zal voornamelijk werken vanuit onze kantoren in deze regio en veelal alleen werken tijdens afspraken met kandidaten.

    Interesse? Solliciteer online of bezorg jouw kandidatuur aan prc.oost@adecco.be

Solliciteren

476 EC VLAANDEREN OOST
+32 (0)11 89 08 60

Solliciteren